Dazure Goed idee

Dazure is opgericht door Jan Donselaar en Pim Frishert. Samen hebben zij de markt geanalyseerd en zijn tot de conclusie gekomen dat consumentisme, transparantie en innovatie de sleutelwoorden zijn in deze turbulente en snel wijzigende markt. Met een sterk gevoel voor de toekomstige ontwikkelingen wil Dazure er zorg voor dragen dat de distributie kanalen hun toegevoegde waarde kunnen laten zien, door producten te ontwikkelen waarbij de consument centraal staat. Dazure combineert jarenlange ervaring met creativiteit, hierdoor ontstaat innovatief vakwerk; concepten die met hun tijd mee gaan. Wij dagen u uit om te kijken of wij ook voor u het juiste concept kunnen ontwikkelen.

Missie:
Dazure richt zich op het ontwikkelen van financiële, bancaire en verzekeringsconcepten. Deze concepten worden aangeboden aan distributiepartijen die de verkoop richting consument op zich nemen. Het belang van de consument staat centraal in zowel de prijsstelling als kwaliteit van de producten. Kernwaarden die bij Dazure centraal staan: Persoonlijk, Deskundig, Ervaren, Innovatie en Enthousiasme.

Visie:
In Nederland dienen producten en de distributie op een geheel andere manier te worden ingericht, om de prijs en kwaliteits-verhouding te verhogen. Dazure wil hier de rol op zich nemen van innovator en voortrekker op dit gebied.

De Goedidee Nabestaandenverzekering is ontwikkeld door Dazure en is verkozen tot winnaar verkiezingen Gouden Schild, Beste levenproduct 2009.